Szálkásítás normál keretek között, tippek csak nektek - Király Fitness ;

Király Fitness

Szálkásítás normál keretek között, tippek csak nektek

Sok ember ahogyan belép az edzőterembe, egyből a szálkásítás felé veszi az irányt, mert a vékony jól néz ki. Ki kell ábrándítsunk benneteket, a vékony is lehet „zsíros”. A semmi izomból ugyebár nem tudunk várat építeni. Első körben mindenképpen érdemes egy kis izmot pakolni magunkra ahhoz, hogy legyen miből zsírt veszíteni. Persze csak a normális keretek között. Lássunk 5 szuper tanácsot, amiket megfogadva ti is el tudjátok kezdeni testetek formálását.

Először is szögezzük le, mi is az a szálkásítás. Szakmai nyelven fogalmazva: zsírvesztés az izomtömeg megtartása mellett. Ha magyarul akarnám mondani, így hangozna: a szálkásítás előtti időszakban felépített izmokat láthatóvá tesszük a felettük lévő zsírréteg elvékonyításával, eltüntetésével. Persze mindenképpen érdemes szót ejtenünk arról is, mi számít még egészséges zsírvesztésnek, és mi az, ami már kóros. A vékony, karcsú test 9-12% zsírt tartalmaz, és ez az állapot a legtöbb ember számára egészségileg és optikailag is ideális. A szálkásítás alatt a test zsír százaléka lemegy 4-7 körülire, ami már súrolja az egészségtelen határt. Érdemes tehát mindenképpen szakemberhez fordulni, ha úgy érezzük, totál átléptünk egy keretet, s a szó szerint elfogyunk. No de lássuk is a szuper tippeket, hogyan tovább?!

 

 

  1. Izomzat nélkül nincs szálkásítás!

 

Gondolj csak bele, ha nincsen megfelelő izomzatod, mit szeretnél láthatóvá tenni? A csontjaidat? Az nem lesz túl egészséges, sem pedig esztétikus. Éppen ezért kötelező a szálkásítás előtti izomtömegelés. Először szépen állj neki, és kezdj izmot építeni. Ettől lesz valami formád, és később az izmok a zsírvesztésben is sokat segítenek majd neked. Rakj össze egy súlyzós edzéstervet – ebben mi is tudunk segíteni neked –, ragadd meg az edzőtermi eszközöket, akár ülj a különböző gépek elé, s építs egy kis izmot.

 

  1. Most akkor fogyjak le és menjen a felvett izom, vagy nem?

 

Nagyon fontos, hogy amint már említettük fentebb, nincsen szálkásítás izmok nélkül. A szálkásítás nem azt jelenti, hogy durván le kell fogynod, hanem azt, hogy a testzsírszázalékodat fogod csökkenteni minimális izomvesztéssel. Az elért izomtömeget kell megtartanunk, vagy a vesztést minimalizálnunk, és a zsírt megpróbáljuk lefaragni, hogy az előzőekben felépített izmok szépen kirajzolódjanak.

Itt más a preferencia, az elsődleges szövetségesed már nem a mérleg, hanem a tükör. Továbbra is számolhatsz súlyvesztéssel, ami – ha jól csinálod – a zsírból történik, de ha nagyon megindul a fogyás, tudd, hogy izmot veszítesz. Nagy átlagban  egy napi 500 kalóriás deficitet érdemes beállítanod magadnak a diéta során, mellyel sikerülhet elérni célodat. Fontos, hogy az étkezéseid azért tartalmazzanak zsírt is és megfelelő minőségű fehérjét is.

 

 

  1. A sikeres diéta alapja hozzájárul a szálkásításhoz

 

A  sikeres diéta alapja, mint tudjuk, a finomított cukrok, a nasik, sütik, csokik, cukrok, édes löttyök teljes kerülése. Miért is? Azért, mert az üres kalóriák csak a zsírpárnákat szaporítják.

Ugyanakkor a szénhidrátok nemcsak hogy nem ördögtől valók, hanem egyenesen alapvetőek a szervezetünk működésének szempontjából. Igen, az üres kalóriák hizlalnak, de a szénhidrát akkor is a test elsődleges üzemanyag forrása marad. Talán azért is alakult ki így az ízlésünk: szeretjük az édeset, mert energiát ad. Szuperegészséges szénhidrátoknak számítanak például: a zabpehely, a banán, a rizs és még oly sok alternatív lehetőséged van!

 

  1. Győzd le az egészségtelen csoki-tébolyodat különböző alternatívákkal

 

Az agy kizárólag cukrokkal működik. A test hőjét fent kell tartani: ennek is az elsődleges anyaga a szénhidrát.  Semmilyen egyoldalú diéta nem lehet egészséges.  A csoki-téboly ellen pedig vesd be a fehérje shake-t. A szálkásítás is könnyebben fog menni a jó minőségű fehérjékkel, az íze pedig maga a megváltás. Mondjuk egy csokis kekszes. Vagy egy vaníliás, kis fahéjjal a tetején.

 

Ha úgy érzed, kicsit összezavarodtál és szeretnél minél profibb eredményt elérni anélkül, hogy túl vékony lennél és a szó szerint elfogynál, nálunk, a Király Fitnessben szuper edzők állnak rendelkezésedre, akik nap, mint nap segíthetik kőkemény munkádat, hogy a legjobbat hozd ki önmagadból.

 

Várunk téged is nagy szeretettel!

A főkép csak

.

 

 

 

 

 

 

Hozzászólás

KOSARAD
  • A KOSARAD ÜRES, VÁLASSZ TERMÉKEKET.