Nem is hinnéd, mi az a top 5 étel, melyek garantáltan beindítják a fogyást! - Király Fitness ;

Király Fitness

Nagyon sokan próbálkozunk a diétával, a kemény edzésekkel, legtöbbünk azonban hajlamos túlzásokba esni, s nemhogy motiváció nincs, de még az ételek és a sport iránti szeretetünk is teljesen elvész. Beszéltünk már a nagy fogalomról, a mértékletességről, melynek nagy szerepe van ebben a cikkben is, ugyanis ma megnézzük azt a top 5 ételt, melyekről TE sem gondoltad volna, hogy beindítják a fogyást, persze, ahogyan fogalmaztam, csak mértékkel!

  1. Egészséges magvak előnyben

Tudván tudjuk, hogy az egészséges magvak rengeteg zsírt tartalmaznak, ám azt már kevesen értik, hogy például a mandula nagyon jó zsírégető! Tele van egészséges tápanyagokkal, antioxidánsokkal, rendkívüli energiát biztosít számodra, persze nem minden nap 5 marékkal, hiszen tudod, mértékletesség. Fehérjében, rostban gazdag, ráadásul segít a vércukorszint szabályozásban, azt már meg sem említem, hogy kellemesen édessé varázsol bármilyen fogást.

  1. Nem nutella, mogyoróvaj!

Tudom, tudom, tele van zsírral, igaz? Ezek azonban egészséges zsírok, és nem napi 20 kanállal kell fogyasztani a kívánt cél elérése érdekében. A mogyoróvaj gazdag zsírban és fehérjében, ezért rendkívül tápláló. Az ideális napi adag két evőkanál. A földimogyoró több fehérjét tartalmaz, mint az olajos magvak többi fajtája – 2 evőkanál 8 grammot, így könnyebben épül az izom, és kevesebbet eszünk, mert sokáig tart a telítettségérzet.

  1. A szilveszteri lencse csodákra képes

Tudtad, hogy egy bögrényi lencse pont annyi fehérjét tartalmaz, mint három tojás, viszont egy grammnál is kevesebb zsiradékot? Rengeteg rost található benne, amitől elképesztően laktat, az anyagcserét is serkenti, emellett pedig a koleszterinszintünkre is jó hatással van. Ha unod a főzeléket, készíthetsz belőle salátát, fasírtot, vagy a jól bevált nagymami levest.

  1. Zöldek a hűtődben, jöjjön a kígyóuborka

A kígyóuborka 95%-a folyadék, ami azt jelenti, nagyon jó vízhajtó-és méregtelenítő hatással bír. Ha minden nap csak egy kis marokkal teszel az ételedbe, már elindulhat a fogyás, no persze ez önmagában még kevés, te is elősegítheted saját testsúlyod csökkentését alapanyagaid lecserélésével. Plusz pont, ha héjával együtt fogyasztod, ugyanis mint sok zöldség-és gyümölcsnek, a héjában van a vitamin!

  1. A túró barát nem ellenség

Tudtad, hogy a túró az egyik legmagasabb tartalmú fehérjeforrás? 10 grammban kb. 10 gramm protein található, melyek telis-tele vannak ásványi anyagokkal. Mellette szól még magas kálciumtartalma is, mely garantálja a hosszantartó jóllakottság érzetet, ezáltal kevésbé leszel éhes utána. Készíts belőle krémet egy light verziójú palacsintába, vagy hintsd meg a reggeli zabkásádat, hidd el, imádni fogod!

Reméljük, kedvet kaptatok egy kis sütés-főzéshez, legyen mindenkinek csodás hétvégéje!

A képek csak illusztrációk.

 

 

 

 

Hozzászólás