Blog – Király Fitness
Image Alt

Blog

  /  Blog

BLOG

  • Kicsi a bors de erős! Egy egyszerű gumiszallag alkalmas lehet a teljes test átmozgatásra, szó szerint tokától-bokáig! Számos márkából, ellenállású ill. típusból választhatunk. Ezekből szeretnék most nektek bemutatni 2-3 félét, amit akár otthon is hasznotokra tudtok fordítani. Miért érdemes beszerezni illetve

  • A téli hónapokban nagyobb hangsúlyt fektetünk az immunerősítésre és a betegségek megelőzésére. Ilyenkor az őszi- téli időszakban találkozhatuk a legtöbb multivitamin vagy probiotikum reklámjával is. Való igaz, hogy a szervezetünk akkor tudja felvenni a harcot a betegségekkel szemben, ha jól

  • Tudod-e ki az a Pavel Tsatsouline? Akár igen, akár nem érdekes lehet számodra, hogy végre egy olyan sportról esik szó, ami nem amerikából érkezett be hozzánk mint valami friss hóbort. Ennél sokkal mélyebb gyökerekkel rendelkező sportról fogunk beszélni. Pavel 1969-es

  • Októberben is számos kedvezménnyel készülünk nektek konditermünkben. Idén ősszel talán minden eddiginél is fontosabb az egészségünk megőrzése, immunrendszerünk erősítése és szervezetünk karbantartása. Folyamatos veszélyeknek vagyunk kitéve, amik gyengítik immunrendszerünket. Ellenállóbbá és erősebbé kell tennünk magunkat. Ennek az egyik legjobb módja

  • A hasizmok 4 rétegben helyezkednek el az alábbi sorrendet követve: Haránt hasizom - Transversus abdominis Belső ferde hasizom - Obliquus internus abdominis Külső ferde hasizom, valamint - Obliquus externus abdominis Egyenes hasizom - Rectus abdominis   A hasizom edzésénél a gerinc lumbális

  • Két fő energiaforrásunk a szénhidrátok és a lipidek (zsírok, olajok). Egészségünket és energizáltságunkat nagyban befolyásolja e két tápanyag megfelelő arányú bevitele (egyoldalú táplálkozási szokások esetén vagy az egyik vagy a másik aránya magasabb, illetve alacsonyabb az ideálistól). A Magyar ajánlás szerint a szükséges minimális szénhidrátbevitel 100

  • Közvetlenül a szénhidrátok után (itt olvashatsz a démonizált szénhidrátokról) ejtenék néhány szót az élelmi rostokról, vagyis az emészthetetlen szénhidrátokról is. Két fő csoportjukat különböztetjük meg: a vízben oldhatóakat (pl. pektin, hidrokolloid) és a vízben oldhatatlanokat (pl. cellulóz, rezisztens keményítő). A vízoldható rostok

  • A vitaminok olyan szerves vegyületek, amelyek feltétlenül szükségesek testünk kifogástalan működéséhez, a növekedéshez, valamint a sejtek, szövetek regenerációjához és a betegségekkel szembeni ellenállóképesség megőrzéséhez. A vitaminokat alapvetően 2 nagy csoportba (zsírban oldódó és vízben oldódó) sorolhatjuk. A víz oldékony vitaminok (B1-, B2-, B6-, B12-, C-vitamin, niacin,

  • A combunk összetettsége sokak számára ismert. Ezzel ellentétben  térdtől lefelé már kevésbé vagyunk képben. A térd hajlításáért az alábbi izmok felelnek: Kétfejű lábikraizom (gastrocnemius) Térdároki izom (popliteus) Félig hártyás izom (semimembranosus) Félig inas izom (semitendinosus) Kétfejű combhajlító izom (biceps femoris)

  • Ahogy a csípő izmait is külön vettük az előző cikkekben úgy a combok formálása esetén is indokoltnak érzem egy kisebb bontást. Szerintem minket nőket a szép lábak és popsi edzése annyira izgalomba hoz, mint az erősebbik nem esetében egy tricepsz

  • Kedves Király Fitness Vendégek! Szeptemberben is számos kedvezménnyel várunk benneteket konditermünkben. Mostani cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb kedvezményeket nektek. Ne maradjatok le róluk!   1. Online bérlet akció Csoportos edzéseinkre! Csatlakozz csoportos óráinkhoz: TRX, Jóga, Zumba, Gerinctorna. Mindezen órákon részt vehetsz 10 és 4 alkalmas bérleteinkkel. Ráadásul a nagy

  •   Kedves Vendégeink!   Szeptemberben egy szuper kedvezménnyel készülünk nektek. Edzőtermünk közelében található Ping Pong Clubbal összefogva szeretnénk elérni, hogy a mozgás, sportolás még inkább jelen legyen a mindennapjaitokban. Ennek örömére konditermünkben a szeptemberi hónapban bérletet vásárlóknak egyszeri 15% kedvezmény jár a Ping Pong

  • Azt hiszem egyértelműen hamarabb szoktunk gondolni láb edzésnél a comb feszítő izmainkra. Testépítő urak körében is feltűnően erős izomcsoportonként tartjuk számon. Sokszor talán látványosabb is, mint ellentétpárja a térdhajlítók csoportja. Kikről is van most szó: Egyenes combizom (rectus femoris) Belső vaskosizom

  • Sajnos véget ért a nyár, leteltek a szabadságok, a legtöbben visszatértek a nyaralásból is. A nehézségek ellenére egy kifejezetten szép nyár múlt el. Konditermünk is igyekezett a lehető legtöbbet nyújtani a nyári szezon alatt is minden hozzánk érkező vendég számára. Az

  • Ha valami, akkor ez kiszokott maradni az urak edzéséből. Mi lányok végezzük időnként, viszont egy intenzívebb combközelítő gyakorlatsor után jelentkezhetnénk a hülye járások minisztériumához (ezt csak mi érezzük, megnyugtatok mindenkit, külső szemlélőként egyáltalán nem para!)   Kik ezek a bájos nem túl

  • Az elemzett táplálkozási naplók alapján Összegyűjtöttem néhány gyakran előforduló hiányosságot, szélsőséget, amiről fontos ejteni néhány szót annak érdekében, hogy kiküszöböljük ezeket a hibákat. Legutóbb a túl alacsony energia- és szénhidrát bevitelről írtam, most ehhez kapcsolódóan a rostok kerültek terítékre. Az alacsony rostbevitel jellemző a magyar

  • A csípőtávolító izmok a feszítőktől eltérően a csípő külső oldalán helyezkednek el. Amennyiben “izolált” csípőtávolítás történik a lábunkat oldal irányba emeljük. A csípő távolítók kiemelt szereplői: Kis farizom Középső farizom Nagy farizom, valamint Combpólyafeszítő izom   Amennyiben a formánkon szeretnénk tuningolni érdemes nagyobb

  • A csípő egy igen komplex területünk. Ezért szeretnék három régiót külön-külön bemutatni, amelyeket gyönyörűen lehet akár izoláltan is edzeni. Ezek az alábbiak lesznek: Csípőfeszítők Csípő távolítók, valamint Csípő közelítők Első részben kezdjük a csípő feszítését végrehajtó izmokkal! Kik is ők? A

  • A mély hátizmok az úgy nevezett gerincfeszítők. A mozgásszegény életmód talán legnagyobb károsultjai, így sok esetben ez a leggyengébb láncszem. Nemtől függetlenül igen gyakori probléma a lumbágó, porckorongok degeneratív elváltozás (discopátia, prtusio, hernia, arthrosis,

  • “Alig eszem, mégis hízom.” Hangzik el gyakran fogyni vágyók körében. Mégis mi lehet a probléma? Ehhez gyűjtöttem össze néhány gyakori hibát, aminek tudatában elkerülhetjük a kellemetlen testösszetétel változást, vagy emésztési zavarokat, hiánybetegségeket. Ezeknek a hibáknak a feltárásához szoktam kérni egy

  • A hátizmok testünk második legnagyobb izomcsoportjaként segít minket a mindennapjaink során. Mikor a hátizmokról, illetve azok edzéséről beszélünk az emberek azonnal a széles hátizomra, a musculus latissimus dorsi-ra gondolnak, mely testünk legszélesebb izma. Ám a széles hátizom mellett számos izom

  • Tegye fel őszintén a kezét az aki, szerint igenis kellenek a kerek formás vállak a nőknek is? Na Ugye! Egy törékeny de mégis formás, tónusos váll el tudja csavarni az ember fejét! Szóval nemcsak a cici meg a popsi a

  • Csoportos edzés - 10 alkalmas bérlet kedvezmény Júliusi online akciónk után AUGUSZTUSBAN is folytatjuk a csoportos óráinkra vonatkozó kedvezményes bérleteket. Partnerünk a kondizom.hu oldalán érheted el csoportos óráinkra szóló kedvezményünket. Mit is takar pontosan a kedvezmény? - 10 alkalmas felnőtt bérlet 13.900 Ft helyett

  • Ha nagyon precízek akarunk lenni megkülönböztethetünk mély, valamint felületes izmokat is. Gyors összefoglalásként a felületes mellizmok: nagy mellizom kis mellizom elülső fűrészizom kulcscsont alatti izom   Jelen esetben egy felületes izomra fogunk fókuszálni a nagy mellizomra. Azt hiszem őszintén kimondhatjuk hogy egy jól

  • Mint tudjuk: lényeges energiaforrásaink a szénhidrátok (régebbi cikk), ezért fontos a megfelelő mennyiségű és minőségű bevitele. Az EFSA ajánlása a szénhidrát bevitelre: 45-60 E%, ezen belül a cukorfogyasztás ne haladja meg a 5-10 E%-ot. A szénhidrát szükségletünket főleg teljes gabonatermékekkel, zöldségekkel, gyümölcsökkel

  • Karfeszítőket tekintve nincs akkora felhozatal, mint a karhajlítókat illetően. Itt leginkább a tricepszről, azaz a háromfejű karizomról beszélhetünk (a kampóizom is közrejátszik, azonban rá külön gyakorlatokat nem szoktunk végezni). Ahogy az előző cikkben is olvashattátok a felkar tömegének közel ⅔-át teszi

  • Kedves Diák és Nyugdíjas Vendégeink! Fontos számunkra a fiatalok és az idősebbek támogatása is. Kiemelt célunk, hogy a fiatal és idősebb korosztály számára is biztosítsunk megfelelő lehetőséget arra, hogy hetente többször is sportoljanak. Edzőtermünkben folyamatos bérlet kedvezménnyel várjuk a diákokat és nyugdíjasokat.  Milyen

  • Kedves jelenlegi és leendő vendégeink. Augusztusban is számos kedvezménnyel várunk benneteket edzőtermünkben. Ebben a cikkben összeszedtük a legfontosabb akcióinkat, játékainkat, amivel jelentős kedvezményekben részesülhettek.    1. Online bérlet akció Csoportos edzéseinkre! Csatlakozz csoportos óráinkhoz: TRX, Jóga, Zumba, Gerinctorna. Mindezen órákon részt vehetsz

  • Az előző cikkekben a növényi alapú étrendeket vettük górcső alá. Eddig olvashattatok az előnyeiről, a típusairól és a növényi fehérjék komplettálásáról. Most azonban megvizsgáljuk a másik oldalt: a vegán táplálkozás hátrányait. Bármilyen irányzatot, divatdiétát követ az ember, a tudatos táplálkozás nagyon könnyen átcsaphat szélsőségekbe,

  • Kar alatt általánosan a felkarra szoktunk gondolni, melynek antagonista (ellentétes működésű) izomcsoportjai a karhajlítók valamint a kar feszítő izmai. Érdekesség, hogy az ideálisnak vallott arány a karhajlítók és karfeszítők között egymáshoz viszonyítva ⅔. Férfiaktól hallottam már sokszor, hogy: “kis karral lehet élni, de minek?”.

  • Kedves Vendégeink! 13 pontban összefoglalnánk nektek, hogy miért vagyunk mi a „legkirályabb” edzőterem a vidéken. 1.       Nálunk kedvezményesen, kényelmesen és érintésmentesen tudtok fizetni. Online fizetési lehetőséget partnerünkkel a kondizom.hu csapatával együtt biztosítjuk nektek. Vásárold meg online a jegyedet vagy bérletedet edzőtermünkbe: Kedvezményes és kényelmes online vásárlás 2.       Online fizetés mellett recepciónkon

  • Az előző cikkben a vegetáriánus táplálkozás általános tudnivalóiról olvashattuk, valamint a növényi fehérjék komplettálásáról. Most egy kicsit fejtegetve a témát, szólnék néhány szót vegetáriánizmus előnyeiről is. Epidemiológiai vizsgálatok igazolják, hogy bizonyos betegségek (mint például az obezitás, kardiovaszkuláris megbetegedések, cukorbetegség, daganatos betegségek, epekő, vesekő, osteoporosis,

  • A növényi alapú táplálkozás régi múltra tekint vissza, kiváló példa erre az egyes harcművészeti irányzatok (többek között a saolin kung fu) vagy különböző vallások (például a hinduizmus) táplálkozásra vonatkozó intelmei. A vegetáriánizmus nem egységes étrendi mintázat, hanem számos különböző séma összessége. Közös bennük,

  • A nagy sikerre való tekintettel kibővítjük az egészségügyi dolgozóknak, rendőröknek és katonáknak szóló kedvezményünket. Mostantól a szociális szférában dolgozók is teljeskörűen részesei kedvezményeinknek. Ezzel szeretnénk megköszönni az ő munkájukat is, amit nap, mint nap tesznek. Bízunk benne, hogy ezen felajánlásunkkal sikerül egy

  • Kedves Vendégeink! Az alábbi cikkben jegyeinkről és bérleteinkről olvashattok bővebben. Részletesebb leírást kaptok arról, hogy pontosan mit is kaptok az adott jegy, ill, bérlet megvásárlásával. Bérleteink összeállításánál igyekeztünk a lehető legtöbbet nyújtani nektek, és bízunk benne, hogy mindenki megtalálja a számára legideálisabb konstrukciót. Edzetek

  • Vásárolj júniusban havi bérletet edzőtermünkben és nyerd meg immunerősítő ajándékcsomagunkat!   Mit Tartalmazz A Csomag?   OLIMP LABS GOLD-VIT C® 1000 PEZSGŐTABLETTA FORPRO APPLE CRISPS ALMASZIROM 20g ABSOLUTE LIVE - AMINOMIX ITAL Mit kell tenned, hogy esélyed legyen megnyerni az ajándékcsomagot? Vásárolj júniusban havi bérletet edzőtermünkben. Bérletet Online is vásárolhatsz a

  • Meghosszabbítjuk kedvezményünket!  A nagy sikerre való tekintettel úgy döntöttünk, hogy június 30-ig meghosszabbítjuk 15%-os bérlet kedvezményünket. Mit kell tenned, hogy 15% kedvezményt kapj havi bérletünkből? Nagyon egyszerű! Hozd el régi, lejárt bérletedet más konditeremből, ahova eddig jártál, mutasd be recepciónkon és máris Tiéd a 15%

  • Májusi újra nyitásunk után most júniusban számos kedvezménnyel készülünk Vendégeinknek. Az edzések mellett a táplálkozásra is nagy figyelmet kell fordítani. Ahhoz, hogy elérjük céljainkat, jól érezzük magunkat a bőrünkben és a mindennapokban sikeresen teljesítsük feladatainkat, szükségünk van a megfelelő mennyiségű és minőségű

  • A legelhanyagoltabb Azt, hogy a láb edzését sokan elhanyagolják, már-már tényként állíthatjuk. Pedig ezzel egy csomó fontos jótékony hatástól megfosztják szervezetüket, és közel sem lesznek esztétikusak,de hogy a bemelegítéssel is ugyan így állunk, na, az már sokkal nagyobb probléma. Ennek ellenére nap, mint nap azt látom, hogy

  • Miért fontos odafigyelni az étrendünkre? A táplálkozás olyan élettani folyamat, mely során az elfogyasztott ételekből, italokból szervezetünk kiválasztja a működéséhez szükséges tápanyagokat. Ahhoz, hogy egészségesek legyünk, testsúlyunk optimalizálódjon, minden tápanyagot megfelelő minőségben és célunknak megfelelő mennyiségben biztosítanunk kell szervezetünk számára. Hogyan

  • Újra Elindult Masszázs Szolgáltatásunk! Szeretnél egy kicsit lazítani? Görcsösek az izmaid? Jól esne egy kis masszírozás? Akkor masszázs szolgáltatásunkat neked találták ki. Ráadásul bérletes tagjaink kedvezményben is részesülnek. Ha rendelkezel bármilyen bérlet konstrukcióval (havi, 8 alkalmas, 4 alkalmas) akár az Eötvös utcai, akár a

  • Kedves Egészségügyi Dolgozók, Rendőrök, Katonák! Ez a kedvezmény most nektek szól! A Király Fitness edzőterem (Nagyvárad tér) 2 hetes ingyenes edzést biztosít számotokra. Utána pedig kedvezményes bérlet vásárlást, valamint Nagyvárad téri termünkben 2 db általad választott csoportos órán való részvételt. Ezzel is

  • Te is szeretnél 15% kedvezményt kapni havi bérletünkből? 📢 Hozd el régi bérleted és -15% kedvezményt kapsz az első havi bérlet árából! 📢 ➡️ Június 10-ig, ha elhozod hozzánk március 1. és április 30. között más edzőteremben vásárolt bérletedet (havi bérlet, 12-10-8 alkalmas) 15% kedvezményt

  • Most amikor sokan HOME OFFICE-ban még kevesebb mozgás térrel rendelkezve kénytelenek elvégezni napi 8 órás munkájukat, érdemes időnként felállni és átmozgató tornával könnyíteni a megfeszült nyakizmainkon. A monitor órákon át tartó használata közben a fej előrebillen, a nyaki csigolyák nem

  • A futás az egyik legtermészetesebb mozgásforma, már gyerekkorunkban elkezdjük űzni ezt a sportágat. Ennél egy kicsit talán összetettebb a futás módszertana, de egyáltalán nem bonyolult. Praktikus, hiszen nem kell más hozzá, mint egy kényelmes futócipő (a kezdetekkor egy sima sportcipő

  • Az új élethelyzet kialakulásával a napirendünk is teljesen megváltozott, így nem csoda, ha néhányunknak nehezére esik nekiállni az otthoni edzésnek vagy a megszokott ütemben étkezni. Sokan megfeledkezünk az evésről, és van aki a stressz/unalom hatására többet vagy többször eszik. Hogyan előzhetjük

  • Az SMR henger jelentése self-myofascial release, ami magyarul azt jelenti: izompólya, vagy kötőszöveti önmasszázs. A henger rendszeres alkalmazása segíti az izmok regenerációját, megelőzheti az izomsérüléseket, kimasszírozza a stressz miatt létrejött fájdalmas izomcsomókat, elősegíti a problémamentes mozgást. Használata: - nagyban javítja az ízületi mobilitást,